2008年4月20日星期日

小糖糖的生日聚會

人物有FIVE、飛比、小糖糖、我……叮大人人在香港受訓.....來不及參與呢~~~
就像上次名目係慶叮大人生日....但係佢本人竟然冇到.....

今日最少主人翁有到....雖然係遲到......呵呵.......

好久沒有這樣聚在一起聊天聊天聊聊到天昏地暗了....可惜店家關8點....而我同小糖的巴士開8點半.....
並沒有太盡興就散席了,......J先生負責最後的合照同埋幫小糖拎禮物回家去……

我最後只係買左地圖鎖匙包比佢,唉~真係諗唔到啊!>”<唯有跟風繼續送地圖囉!

在等車返工的時間,細路黎搵我借錢,禁左一千比佢,佢竟然仲想借多D,小丙呀下!明知自己唔夠錢仲買左車先!不過我自己都洗大左,比唔到更多啦~唯有叫佢慳D,同埋唔洗還囉~

0 留言:

發佈留言

留個言吧~