2008年5月20日星期二

今日有意外收獲....

尋日有一個error 已經令上司覺得咁難得呀...答快左喎...
今日竟然有3個...做完頭兩個....上司已經woo~左出黎...到第3個...我覺得今個月...很夠了XDDDD

爽啊!不過……一口氣咁多,令我心跳不停加速,負荷真大呢~~尤其,今日有訪客.....

另外...D先生仍然傷殘中....唔知佢咩事呢....

嗯....今朝差少少遲到...打左比E上司...實在係的士司機未免太[之油]...我真係驚左佢...然後clock in 果陣D先生竟然打比我....我一開電話就講:『打緊卡入緊黎係咁啦!』就收線,然後入去。
收線之後先諗到:咦,佢會唔會其實都未返到呢?
好彩係我想太多了~~

Meal果陣,遇到我家盈妹呢~一起午餐,小小聊到MT又請人的廣告>”<還在掙扎中……真的要去interview嗎?愁……

最後,she卡竟然批左萬五limit比我...足足係中銀的一倍有多@___@

0 留言:

發佈留言

留個言吧~