2008年6月19日星期四

一個人睇戲

睇左納尼亞傳奇2之賈思潘王子十世........想睇好耐....但係我發現自己睇ge廣告同大家睇ge版本差好遠...然後我去左youtube搵....竟然完全搵唔返果個版本ge廣告....
orz
點可以咁樣架....
蝦人!

王子~~~係果個廣告度真係好正呢!唉~~~~如果蘇珊可以留在納尼亞就好了~~~

可惜,美好的故事,總有結束的一刻,電影完結時,我真的不太願意離場……
咁講,其實佢真係拍得不錯啦~起碼入場的我不覺得被騙錢嘛~~

噢~~~當然啦~~~一個人去睇其實都幾無奈的,一直都想睇,但係,嗯,大家都知道的,約唔到人,咪唯有自己去囉~
一個人,唔洗就人,幾時得閒就幾時睇囉~
唉~之前有朋友仔想約,但係時間點點就都唔多得,就想說算了~太勉強也看得不開心吧?
睇戲者,何必咁大負擔呢?Right?

我一個人睇,睇完覺得佢好睇,就好了~呵呵~如果天空不下雨,成件事會更美好一點!
剛剛實在有浪漫到~
一個人的浪漫…………囧>是想怎麼樣呀!!

PS:返黎忍唔住寫左一篇文係風世界添XDD

0 留言:

發佈留言

留個言吧~