2008年10月30日星期四

梗在心頭....梗住

上星期先同人講呢份工唔洗捉人出錯...發現錯左就改返岩佢就算
因為分開N次對單就係怕出錯
之前我搵到錯就直接幫手改返岩...或者問人錯成咁要點改之類

但係頭先竟然有人搵我叫我改返自己搞錯的東西
心底真係一整個不爽到極點
點解人地搞錯要我改
我錯就要自己改!?
唔公平啊~~~~~~~~~~~~(大叫!)

好啦~改下錯處唔係太辛苦~只係心裡有點不太爽咁解者
發洩下...好返少少囉~

人嘛
總會出錯
而呢幾日更感慨GE係:人手錯人手改,不難。難在見唔見到個[錯]
機器錯、系統錯,要改……很難。因為機器、系統係唔會[知道]自己錯ORZ

比系統玩到就黎謝的我留

0 留言:

發佈留言

留個言吧~