2008年2月11日星期一

開年飯

6點幾收到D先生的電話...話D同事搞開年飯問我去唔去...我話可以呀...時間呢"???問左3次...佢先話7點....結果我7點4先去到....7點半都未知位置....而D先生係8點幾先到...餐飯9點後先開得成....
囧....傻眼.....

是對岸公司的範小姐搞的呢....所以只係比較有聚在一起的人而已....其不是部門自己搞(?)啦~
11人食左3千幾...一人三百幾...K先生晚來...竟然已經食飽...真奸呢....

重點想講飯先的賭局...一枱麻雀加一枱啤牌....玩左半小時....D先生做莊贏了又輸..輸了又贏..K先生錯過了XD
我自己贏了三大洋...呵呵,,,後來再算算....應該是贏了十三大元才對,...因為有跟別人兌換過散銀....哈哈哈....贏最多的那位都唔夠填呢餐飯啦....不過唔知麻雀果邊的戰況如何就係啦...

第一道菜:燒乳豬。_。
而我坐在D先生跟K先生中間…勁無奈~~M先生耍的小手段,明明空座剩不多還跟D先生換,呵,D先生晚了一點點就只剩我身邊的位子而已……本來P先生可以坐我旁邊的,但大家已經發現可以起哄的位置了=_=”汗

PS:於是,跟大俠只是在西灣安記小食一下下午茶咋~~成年冇見佢啦~~~唉!

0 留言:

發佈留言

留個言吧~