2008年2月18日星期一

久違的流水帳

頭先輕輕咁返睇左之前寫係呢度的日記.......發現流水帳都幾好呀....清清楚楚果日發生咩事....雖然悶d, 但係果d係真係發生ge事呀嘛....我ge生活的確係咁悶呀嘛XDDD

雖然可以好夾硬咁講得冷有趣咁......但係.....我懶嘛!
-----------------------
(唔知做咩要整分隔線XD)
-----------------------

今日凌晨返緊工,一晚連續兩單Theft case....做到人都癲呀!第二單果陣同R生確認細節,佢話我熟手,我無奈到爆,岩岩先做完一單,中間夾得一個細到咩咁ge BJ case同兩個manual就黎一單Theft.....好難唔熟吧?

D先生放工果陣又唔舒服係度食藥啦~本來佢係搞手話要飲茶,結果告吹,佢睇落真係病病呢~所以佢冇車我回家,我自己坐員工巴再轉新福利,八點半到達。_。足足差一小時呢~
希望佢今晚唔好Sick leave啦>”<今晚last啦....聽日放假...然後小唐唐就準備去旅行.....

放工食左d野就訓左......5點幾起身覆返老媽的電話....佢話要失蹤啦喎....今次唔知係咪真....不過等陣會拎返張屋稅比佢搞...分返開兩邊的水費電費單....免得我成日過去搵人....

0 留言:

發佈留言

留個言吧~