2007年7月24日星期二

好熱

熱爆了的夏天....有日光的時候都不想外出....

ORZ 或許我以後都係搵d晚班工作比較好吧?早起對我咁有難度的話...

對了,風世界那邊瘋了……都是googleyahoo做的好事, 席絹新書的搜尋結果一直居高在第一、第四項...還有百度...然後連于晴新書都變得很前面了...囧...

好多人點進去只看那一篇文....就走了....所以....新近度、退回率都好高...而點閱率也是開站以來至高!一天內有二百多個IP被登錄...好多陌生人來呢....他們點閱了三百多個頁面...當中只有幾個是我自己哦!
實在是嚇一大跳~~~以前都維持在幾個到十幾個,或者有朋友好久沒來一次就一次看幾十頁,從沒多於一百的,昨天破百已經很訝異,想不到今天還三倍跳……

害我連她們的新書書名都不敢在這邊打,就怕連這邊也淪陷……
我不介意陌生人看啦~寫也是為了有人看……但他們用搜尋器不會是為了看我的無聊日記啊!而是找東西啊,不要打搞他們比較好XD

今日好偷懶,起身幫詩韻搞左一陣電腦就呆在網前大半小時,先慢動作換衫去計中,去到已經四點,打得一個鐘就比人趕,然後去買沐浴野同晚餐(第一餐)返房食住睇11人的家庭改造...呵呵...好歡樂的一家人,...真令我羨慕....
然後就懶左一陣....上床睇完《萬事如意》忍唔住寫左一篇感想係風世界....
順便貼埋之前影落的蜘蛛相...於是風世界依架有成418篇文章了!有夠誇張的XD

WOO~順便報告一下,日記這邊都快要破二百篇架啦~呵呵,唔覺唔覺竟然都寫左大半年了呢!

然後頭先食左第二餐,就黎打日記了~_~就係唔多想打字.....

0 留言:

發佈留言

留個言吧~