2007年7月31日星期二

挫折orz

前晚(29)收到打字那邊的回信,....話咩野公司流程只可以出上冊的稿費比我...下冊唔理我打左幾多都要留返9月先出...SHIT!

又唔早講,交稿比我果陣就應該出聲啦下?咁我唔接兩本呀嘛,佢老味!少!(氣上當頭了!)

唉~~~~都冇計,完成的WORD檔寄左出去啦....佢唔比都冇計...睇下點啦....9月留比亭亭收囉....煩....咁我之前趕黎托呀!
就係想多點現金係手去書展呀嘛!SHIT!CHEAP友!咁我冇得亂買書啦!>_<到時又洗突就樣衰到爆了……

尋日(30)起身就收到綺行個MSN要我幫佢寄MAIL...=_=這人真幸福...家裡沒人催...還說他沒心機搵工...這是炫耀吧?
叫我搵佢?嗯,考慮下啦,我仲記得佢嘲笑我被當同埋暑修的衰樣,我唔敢講自己好無辜或者無辜到一點錯都冇,但係都唔洗咁樣幸災樂禍架?仲要表現出黎,我知係我鈍,咁耐之後先GET到,都唔係咁兜口兜面都一點面子都唔留架?
ORZ到底係我太識做人定係佢真係唔識做人到呢種地步?

我都信奉交朋友攞真心,但係真心嘲笑同埋真心幸災樂禍就免了,請留半點面子當日行一善吧!誰人沒真心,我也是會傷心、心酸的啊!
唉~~~~

另外,報告火速進行中,請祝福我。謝謝。

0 留言:

發佈留言

留個言吧~