2008年1月11日星期五

持續流水記

唔知邊條筋出事....突然又想繼續寫呢邊的日記,,,...

今朝嚇醒.....就蔥蔥出門....出門後有點呆然...要去哪裡啊??? 隨便的上了第一架遇上的巴士....看看時間....快十點了...就想說去拿個褲子吧....之前拎左去改褲頭...嗯....條腰冇左兩吋...囧....好可怕....

十點去到先見到佢開十點半...半小時??? 做咩好?? 結果又上左另一班巴士去左文化中心入會...
藝術博物館之友會、文化中心之友會;兩個會的會費加起來是$150大元。
之後閒逛了一下,又坐車返水坑尾……閒著,就去交電話費,同埋搵基本法,原來冇得買,要去行政大樓攞的……

之後同五更一起午餐……交換一下近來的公司黑暗面,社會果然係殘暴戰場……

五更問起我對於某人原來在追求K小姐的事有什麼感覺?
我直覺答佢:原來如此!的感覺囉~←呢個真係第一感覺,之後嘛,我並沒有細想太多……
五更再細問:會唔會唔開心?
我有定格一下下再搖頭,話冇……

好似真係冇?反而有種真相大白的感覺,或者我潛意識都FEEL到D野???嗯……唔知呢~
可能我一直覺得自己並沒有太深愛他吧??只係好感之嘛……=_=”咁講會唔會唔係太好?
不過,佢記得我的示愛,我有開心到,至於他跟K小姐的背影,嗯,諗諗下……好似又真係有少少酸意呢……

其實已經習慣左自己中意的人唔中意自己的事了……所以先至會當有好感發生的時候,就會小心翼翼,隨時留神自己的陷落程度,自我保護意識提早很多了~
很難再好似細個果陣咁橫衝直撞了……除左驚自己受傷,亦都驚傷到人地嘛~哈哈哈~講得咁好聽,其實都仲係好亂黎,明明就口沒遮攔咁講晒出口,自己無悔就算,唔理人地聽左會有諗D咩……

不過又關我咩事呢?我又冇迫佢地聽,係佢地迫問我的耶!XDDDD 借口!哈哈哈~~但我中意自己任性XDDDDD

0 留言:

發佈留言

留個言吧~