2008年1月12日星期六

震驚!!!

跟five行街時遇到....路人甲....嗯...當年一度是如此稱呼他的
然後我被嚇壞了....佢變得不少....竟然我仲認得出係佢...即係未係太可怕....只係...style未免轉變太大了...囧.....傻眼....

害我say hello之後....笑容僵硬掉....還不禁低呼了好多聲:OH MY GOD!!!.....

他....曾經是很重要的存在....咁樣一遇....一整個就係形象破滅....好心痛...我幾乎聽得到心碎的聲音...............orz

今天我跟five是今年度第一次聚在一起....交換了不少驚訝又嚇人的消息....世界是如此的荒謬啊......

0 留言:

發佈留言

留個言吧~