2008年1月16日星期三

還有十小時就要飛台北了

離開果陣話最少兩年唔返去台北.....................結果連半年都唔夠就出發了!!!!

囧!傻眼~~~~~

另外,今日發現有D同事真係幾令人無奈……別人的私事何必深問呢?

至於我的某人跟我說:感情係唔可以勉強的。
我無奈但仍然直覺地答:我冇呀~
=_=?我哪裡有勉強到誰?我咩都冇做過吧?

當然最乞人憎的是狂串我唱歌啦!不過~~太遲了,我在很久很久很久以前,即係我小四果陣就下定決心,當我想唱歌又冇嘈到人的時候,我係唔會因為自己唱得唔好聽、走音、甩拍子等等理由而停止唱歌的!
我有我唱歌的自由,如果難頂,佢地可以講,我會停,但如果只係嘲笑,我已然免疫好久了~呵呵呵~~~

最後,今日工作不順,好多挫折啊!>”<

0 留言:

發佈留言

留個言吧~