2007年6月3日星期日

無力啦...

目前23箱....先執到第一箱小說....漫畫同一般書都未執完...好可怕...唔會去到三十箱吧?? 囧!
我唔想行上行落五樓30次啊!!!>_<會出人命的!!!
仲有五更的兩箱...囧!惡夢....即係依架已經打包好的就有25箱...
就算一箱得10kg都已經250kg了....我夠錢買單嗎??? @_@"

今日回收左兩袋廢紙之類...丟棄了前年的惡夢 : 數理邏輯...永別了...回收吧你~~~
實在是人生的痛,我連送都唔想送,更別談賣出了!

尋日同今日的節目主打都係執書、食野、偷懶……就冇啦~唉~~~~
尋日有偷幾小時去僑聯送舊啦~
本來因為冇報名打算唔去架啦~但綺行打到黎,話可以帶多個人,咁……我又執左大半日啦嘛~就放自己一馬去見見好耐冇見的同學仔囉~~
半小時就殺到去,仲要叫做見得人,唔會太工讀生樣,實在係佩服自己呀~完場之前同安琪、安安開圓桌會議呢~哈哈~

然後拐到安安陪我執書同食晚餐~呵呵~

0 留言:

發佈留言

留個言吧~