2007年6月1日星期五

又係兒童節

right now打緊工...等陣要上山去系辦攞畢業紀念冊..全校的勁大本...打算將佢都寄埋...所以都係早D去攞啦~~~

頭先同N仔確認接機事宜...尋晚同大俠傾完先醒起好似未確認N仔係咪真係黎到接我...
之前羊仔問我有冇話比大家聽我返去的事...我先醒起...咦..好似真係未講確切日期...盈妹就好驚嚇咁問點解會返去...orz真係漏左d人冇連絡上呢...

不過數數下...我的朋友仔都不算少呢....呵呵...雖然返得十日都未必真係個個都見得到...但我都係得返兩個月的暑修已而啦~~之後都長留澳門...沒差多少啦~~~

five係主力幫手...所以幾乎日日都有講下進度...
N係主要想見人物...佢呀...話走就走....>_<超惡的,都唔諗下人地會幾掛住佢...
已經約好大俠一個晚上了...呢個人其實唔易約ORZ

========================預告=====
等陣放工...今晚應該會執野的了..尋日太勞累就沒動了...
7號朝早要寄...得返的時間不多了...加上我5號同6號都有報告要交...執累了就做下報告吧...然後仲有份請假單要搞...6號要同老師確認考試範圍...ORZ好忙...

0 留言:

發佈留言

留個言吧~