2007年5月10日星期四

無奈的體育堂

尋日(9號)星期三,又走左高爾夫球的堂...>_<因為冇訓,太累,上俄國史果陣都幾精神架,但係佢一播電影,我就死左……睡死。
佢落堂有冇交代D咩我都冇印象了~~
然後衝上四樓訓教,都訓到半小時,總算做到一些筆記仔,轉堂又訓……仲發埋夢,一字記之曰:勁呀!

但係落堂就唔得呀,我冇食午餐啊!>_<點去上體育堂啊?算吧啦~
下星期補堂囉!
然後,返房食左D野,傾左一陣MSN,就睡死了……然後,呃,咁就第二日啦!
即係十號星期四...朝早本來想補堂的,結果,太痛苦,遲到,就上河堤路睇下見唔見到大隊啦!竟然真係見到幾個人影!呵呵~登山大隊總有人行得慢,她們是天使啊!追上去,正要追到之際,前面有女生係私家車走落黎打電話……囧,人遲到我遲到,真係好,可以打電話確認位置……
我都有打比安琪小姐的,佢冇接,唉,果然,有事冇事都搵佢唔到,【唔理大事小事都唔好妄想搵到佢幫手】呢個係我今朝一時感慨諗到的,反正佢都唔會介意啦?要搵人幫又係搵佢啦~佢都唔會搵人幫手?都靠自己?唉~其實我應該去問老師手機的,但每次上堂都盡可能唔帶野,連手機都冇帶,就記唔到電話了……何況最初係打算唔遲早、唔走堂的……簡直妄想!
算啦~
…………反正都上到堂,算啦~

上完堂,返房換衫,唉~太多汗了啊!食午餐之前又打多兩頁簡體字寄比稿件主人,佢好似真係好趕呢~但我去信話未打完,佢又話沒關係……咁我唔理啦~食飽飽之後因為真係未訓夠,又斷片,睡死了~三點鐘先好痛苦咁起身返工,辦公室的學姐話中心只到6月30日,叫我做好心理準備,要另外找工讀了~囧?咁佢地呢?也失業了?
莉學姐應該唔怕啦~教授們咁中意佢,佢又咁叻!但另外幾位呢?嗯……唔敢問……

然後因為稿件告一段落,就出左台大,去買今期Lamon同埋行下茉莉,睇下有冇想要的書有二手了……囧?竟然比我見到紀伯倫全集!原價二千,二手千二,我有會員卡打八五折都仲要成千耶!>_<掙扎,但係套書五本,好新淨耶!全書都係根據原文直譯的耶!冰心有份譯耶!他是紀伯倫耶!………掙扎又掙扎之後,買了。

然後去漫畫店買Lamon的時候,竟然見到四葉妹妹的第6集!天啊!馬上帶走~~呵呵~~死窮鬼一隻。

0 留言:

發佈留言

留個言吧~