2007年5月24日星期四

體育期中考之跑操場

又係痛苦地起床...去到操場已經35度C....

等到上堂就要起跑前升到36度....這些數字是體育館門口的電子版顯示的....囧!見到都唔開胃,然後老師話,本來要環山跑的期中考題目,因為太高溫比我地揀:要跑操場5圈還是上山,大家當然是選操場啦~

於是先做熱身操,然後跑半圈我就唔掂,要開始用行的,老師本意係驚我地係山上萬一休克或中暑,佢一個人救唔切啦~

操場一眼睇晒嘛~結果有三個人扮野,4圈當5圈,賤格~
我咪本來係佢地前面變相做最後一個囉!算啦~我都係為補堂,賤格的人處處都有。

下午返工。晚上執書……一日完。

0 留言:

發佈留言

留個言吧~