2007年5月31日星期四

36度跑操場....

今日係登山課最後一日了....下星期四約左貨運公司朝早收件...返唔到學...於是同老師講...佢就叫我下一節考埋下星期要考的項目...
>////<老師真好人~~~~~感激~~~~

但係...36度的高溫....我唯有感激有風..比上星期好少少咁啦....上星期都係要跑操場...但上次冇風之餘要跑5圈...今次跑一圈就ok了...但今次要計秒數了...
我跑一圈用了107秒 =_=真快....

上完第一堂...就去食個早餐準備下一堂了...但大半小時...爬5層未免太可怕了...於是...呵呵..我去左辦公室涼冷氣食早餐...辦公室雖然係7樓...但係有電梯呀嘛...
學姐見到我好驚嚇呢...仲問我係咪吃錯藥了...哈哈哈...太耐冇係朝早現身了...我直接話黎食早餐...今日考體育囉~~學姐們都好好人的啦~~笑笑就由得我在這邊上網打早餐...
考完第二堂...又黎辦公室...打工囉~~最後一日了....5月份的時數其實不多...再偷懶就太窮了...

中間兩點幾放自己返去食個晏順便沖個涼...=口= M到...shit!! 在這種忙到死的時刻搞我? shit!!
放工前綺行黎還書比我....決定提早少少走啦...多個人係辦公室都係怪怪地咁...
返房放抵d書...順便食粒藥...實在太痛了...等陣要去攞機票...仲要去匯豐..唔知要行幾多路耶...

最後仲去埋台北車站買鞋...200蚊都算ok啦~ 就算少著都唔會太痛...
成十點先返到政大...食個晚餐已經謝晒...人老啦...唉...d野都未執....

0 留言:

發佈留言

留個言吧~