2007年5月23日星期三

複雜天氣

出門時很悶熱...上國際法時落狂雨...窗外是一片白...什麼都看不到..,.但係體育堂果陣晒到想死...囧

同國際法的老師報備了期末考不能出席,老師叫我提早跟外交系的一起考,所以不能考選擇題了orz...心酸~~

俄國史又係睇戲....講日俄戰爭....果然是教學片...有夠好笑的...第一次見到同學係老師開燈時要求睇多陣XDD
實在太好笑嘛~那年代的拍攝手法、演技……一整個就是歡樂,老師話我地太傷作者的心,那是一部很嚴肅又慘烈的電影耶~~但他自己也是笑住講XD
呵呵呵~~

體育堂,想問老師之前缺課補課的問題,佢竟然話:下一課我們集體講……
我哦左一聲之後覺得奇怪……佢係咪誤會左呀?是旦啦~反正下星期國際法停課,我可以去補堂~
放學之後,就去買想食成個星期都未食得到的牛肉湯餃,WOO~好飽~~

夜晚去洗頭,我肯定髮型師剪左我起碼一半以上的頭髮,剩下超少的~唔洗兩個鐘就乾晒,都唔係架?

0 留言:

發佈留言

留個言吧~