2007年5月18日星期五

發口痕想食麻辣火鍋

嚴重懷疑是于晴個blog害的....佢張火鍋相日放夜放都唔打算換架啦....咁睇法...又係可以唔餓啦....討厭XDDD

但係=_=邊個陪我去呢?都唔係話一個人去食麻辣火鍋咁驚架??

放上MSN個名度....有三位人兄唔係台灣都話陪我食...唉...我D口癮好短期架咋....到我返澳門...我可能已經唔想食麻辣野了???

最後~~好癲ge五更陪我癲....話星期日上台北陪我食XDDD哈哈哈~~~~

=================可以講咩? 癲左。

今日起到身,打去問完貨運公司就去左返工,返到兩點,因為電腦唔夠,我提早放工,然後同ANN小姐確認左信件,佢話星期一會寄~

然後夜晚同FIVE報告一下進度,同埋計畫,唉~希望順利啦~

然後又好夜自訓-_-又係度搞BLOG....我講風世界果邊啦~~ 五更比左個映片連結我~YOUTUBE的,竟然係張SIR!哈哈~好難唔馬上POST耶!

0 留言:

發佈留言

留個言吧~