2007年5月30日星期三

五月最後兩日

時間算快嘛?? 在殷切的期盼中....其實是慢長的....

尤其在覺得已經玩夠的狀況下...orz...可是...我長大了...不能再任性的說不要就不要...說走就走....
雖然細個果陣都唔得...但係果陣係冇能力...依架係多左自制力...
唉~~~~~~(深深的長嘆)
頭先同羊仔傾左一大輪....我發現........大家真係好錫我呢~~~
佢搞左好多野想比驚喜我...於是我咁遲先話佢知我返去...就變左驚嚇...仲累佢要拒絕佢個fd添...我真係罪葉深重啦~~~嘩哈哈哈哈~~~~囂張得我...
...其實有點難為羊仔架啦...但係...人生路上要學識拒絕呢件事...佢都要好好練習架啦...好似呢d兩難狀況其實不會少...佢總要得失其中一邊架啦~~~

然後...今日高爾夫球堂同老師講左只可以上多一次....然後今日開始考試...我12球有6球達標就懶懶的坐一邊了...呵呵....

俄國史...老師提我交報告...orz原來之前我走左的《戰爭與和平》有報告要交...想死...今期的題目大到可以寫論文...老師真狠....

0 留言:

發佈留言

留個言吧~