2007年8月6日星期一

就今天吧!

把生理時鐘調一調吧!受不了那種糜爛的生活了……

尋晚同好幾個人傾msn傾得興起,總算一解悶氣了……雖然叮大人要買的書的資訊仲未比我,但係向五更自首左買左好多書舒服左d~呵呵~誰叫她是誘惑我買書的兇手?次次幫她買都會想買返本比自己……結果就一發不可收拾的糟糕狀了XDD

然後睇左一陣新聞,比兩則嚇得傻眼,忍不住一口連貼兩篇……就係【冰川溶化的隱憂】and【人類無性繁殖的可能】……
本來想放係同一篇,就叫未來危機算數架,後來越寫越長,都係分開吧~
尤其第二篇,長到我忍唔住用WORD去計下寫左幾多字XDD 二千六百幾耶!有夠誇張的,原本的新聞可能連四百字都冇,我竟然寫成二千字的感想~哈哈哈~誇張!

然後睇《薄荷初戀》見作者序有blog連結就上去看看....結果第一篇是社會新聞的感想....忍唔住又回左一大篇....orz可能長過作者寫的原文了???
唉~見親有人講自殺就忍唔住手口多多講多幾句……真bad...我都唔想架....鬼叫我早已想得太多?唉~算了~

去買個早餐吧!

0 留言:

發佈留言

留個言吧~