2007年8月4日星期六

一篇好長的留言回應...

日記加的前言:
頭先係留言版見到有位Adelina自稱是彭彭的朋友,識左彭彭十幾年又fd左十幾年,覺得我係風世界果篇彭彭小姐唔似佢所識ge彭彭,問我會唔會係誤會……

於是我就寫左下面呢篇應該又迫近一千字的回應囉~(大汗)...我見唔寫都寫左成大半個鐘,由得佢係留言版有點晒,就貼係日記呢邊當備份XD
唔想浪費自己的文字之餘,第時想睇返今日的心情都易D嘛~~
____正__文__分___隔____________________________________

咁我可以講句:佢偏心嗎?(佢偏心於你,所以對你比較好?)^_^"講笑咋~~~

謝謝你的留言,ROSA人果然無處不在呢XD
好想知,你是從誰的space連到我的網站??

如果你認識的李小姐讀ROSA又外號叫彭彭的話,應該是同一個人了……
另外,你有留意到果篇文章是去年十月寫的嗎?到今日…咁就過左十個月啦~~
嗯……假設它真的是誤會,咁當一個誤會放上十個月,你覺得它會變成什麼呢?

就像我在文章中說的,為了那個…呃…你說的〔誤會〕,我在她的msn space的某篇blog留言,而且是過很悠長的千字分析、解釋的回應……
那是我為了那個〔誤會〕而做的努力,我在那篇回應裡努力的分析造成〔誤會〕的原因、可能性和我個人的感覺及打算……

你猜她為了這個〔誤會〕做了些什麼?尤其是我花了幾小時的心力寫了千字回應之後?
你可以去她的space找找去年十月的文章,應該還可以看到我(小風)的回應的...
而她,在我回應之後的某篇blog中表明她不再在blog寫心聲感想...因為我會把她的文句逐字分析...

咁我仲可以做d咩呢?隔著一個海峽,不靠網路文字交流要靠什麼呢?我是在乎她才努力表達,她卻忽視,而且一副心淡的樣子(她那篇blog)的確是給我這樣的感覺:她心淡了。

你覺得當兩個人產生了誤會,有一方呈現心淡,另一方仲可以做d咩?我已經寫上千字去解釋,但她卻覺得那是我將她變成【一個固執、與人相處有問題, 和一個不會進步的人】的文字...我不知道為什麼她會有這樣的感覺,從我的努力中得到反效果,她在我的文字裡讀到很多我沒見過、沒想過的東西,我問自己仲可以做d咩呢?我搵唔到答案,於是我咩都冇做...

我本來以為用文字可以表達自己的感覺,怕表達得不清楚,越寫越白,就越寫越長,同呢篇回應一樣,寫寫下就咁多字啦……
但係遠在英國的你,feel得到我想表達的唏噓嗎?
而且她的朋友遍佈網路,你並不是第一位表明是她朋友,問我是不是誤會她了……我每解釋一次,就反省一次,但係反省的結果並不美好,因為我看不到她的努力,看不到她對那些年的友誼的在乎……

我在乎她,所以她寫的一字一句我都很在意,於是很努力的想跟她溝通,想讓她明白我的感受,而她呢?我看不到她對我們那幾年的友誼有付出過什麼努力,她只是封鎖自己的心,說她不再在網上表達感想,咁我封鎖佢msn又算得d咩呢?佢已經行左比我更絕的一步:封鎖自己。我冇辦法知道佢到底有想點,咁我仲可以做d咩去解決你所講ge〔誤會〕呢??

唉~我當時只係封鎖佢msn...佢依然可以寄mail比我、留言係space比我...但係佢冇,咩都冇做...零動作,當然就零結果,誤會放左十個月之後,恐怕已經變成心結了吧?

唉~我收手啦,唔寫唔寫竟然又幾百字,你也別太在乎了,反正〔誤會〕冇發生係你身上,你該慶幸了!可能因為你識佢十幾年,所以你萬分了解她,而我只係識得佢幾年,唔夠了解佢掛??
而其實>_<佢又有幾了解我呢?孤掌難鳴,無論係誤會、心結定係咩都好,一個人好難搞到出黎架.....

0 留言:

發佈留言

留個言吧~