2007年8月13日星期一

冇胃口

時空錯亂....星期六晚以為係星期日...仲叫FIVE早D訓....ORZ 無奈

想講下冇胃口......一日平衡食唔到兩餐.....三日食到五餐......連續三個星期了吧???唉....

有時食得一餐.....兩日先勉強得果三餐....就真係比人講中會暈.....暈到自以為作病....ORZ.....訓到肚仔唔舒服見室友食午餐先醒起尋日食得一餐....囧>好BAD!

唔好學~但我想講:我 唔 係 故 意 架!>_<

只係冇胃口,唔記得食又眼訓就訓多過食囉.........但係……出事啦……我面前有一包兩隻裝的七仔雞翼...雖然係微波叮出黎...但係之前都OK中意食架....同埋大型飯團《真飽》都唔夠兩個飯團大...之前都食得完架....依架係有食到一半唔想食....雞翼仲有一隻.....飯團仲有一半.....

>_<點算!?連一個大飯團都食唔完,好在頭先唔係買飯盒,唔係仲死……啊~~~真係食唔落……好恐怖………唉……應該係等陣仲唔出分就要去行政大樓問出分期限做就的壓力??
我唔知,但係留係台灣最大的安慰:漫博都已經去完,呢兩日亦將D書睇左一半,真係冇心機啊……搵其他野散心,也撥不出太多歡心………

佢一日唔出分,我就一日咩都唔做得,離校手續、出境手續、機票確實日期、老媽要的手信……

理智知道煩也沒結果,但係身體比我誠實,它沒心思去享受食物,連去爭鮮食壽司都食唔到六碟,次次四碟就飽,到第六碟就極限,多麼不可思議?我記得以前隨隨便便都食到十一、二碟架!係因為得我一個人食吧?唉~唔知

FIVE仲話食MOMO添……六碟壽司(包魚生)的胃量....去MOMO....可能就只食得完基本的兩碟肉吧????好可怕.....我的大胃王去哪了???這幾年去我家牛排都點大胃王套餐的.....
依架....恐怕一般餐都食唔完吧???

唉....這兩個星期....好似....有一半的便當(飯盒)都係食唔晒的.....唉......

0 留言:

發佈留言

留個言吧~