2007年8月30日星期四

簽約sign conxxx

下午3點簽....因為跟亭亭的約會而一延又延....延是延遲動作啦

結果她還是不能陪我去....於是我出門也遲了....好啦...我掙扎不知道要穿什麼也是問題

然後又因為電磁爐的問題動作更慢....本來想自己煮又煮不成....不爽....

最後都係著左正式的背心加外套和西褲去簽....簽完陪亭亭北上...她明天要飛回台灣了...因為她的房間問題

然後9點幾殺返澳門....等唔到3號巴上左5號巴...結果巴上落雨....黑。

唔肯定路線所以打比大家....蘭、五更、欣子通通都唔接電話.....最後打到大俠先有人聽...唉...然後終於會合出發....去左星際之後大俠問我地係邊...我就叫佢都黎...然後我地成1點先散....

一日可以做好多事的啦~~~

0 留言:

發佈留言

留個言吧~