2007年2月5日星期一

算啦~唔瞓啦~~

尋日瞓到下午快四點先起身,依架先去瞓,都唔知點起身,約左人1點係台大面交呢!
都係唔瞓比較安全……

不過……咁樣面交之後,仲有冇能耐返工?嗯,很懷疑……

搞緊乜呢?都仲係BLOG...尋日玩完My tube,今日玩風世界吧~~~咁岩係天台發生少少事,勾起d如煙往事……有題材就寫寫吧~

也看看別人的blog....

2 則留言:

  1. 內容看不太懂,可以用中文說明嗎

    回覆刪除
  2. 囧!?閣下沒看到標題下的說明嗎?就是[純日記]三字下面那一行字啦!
    我亂寫的,我手寫我口,你看不懂我的口語可以轉向blog文章上面的連結去我的部落格 [ 完全風世界 ] ^_^那邊的中文我很用心我慢慢寫好的哦!
    至於日記,不打算修正,見諒。

    回覆刪除

留個言吧~