2007年2月27日星期二

走堂……

走堂~因為打算退選,唔修就唔頂啦!
返學之前去左交學費,心痛,但總算了一心事,唔洗成日籮籮捲......

第一堂是體育堂,呢堂我冇走,因為想要佢個上課證明,唉~有點暗然,這堂不能加簽呢!唉~

第二堂是中東政治與各國政府,本身是想對中東地區的事情有更多了解才選的,誰知道老師竟然是男版彭彭一名,唉~我沒野心,面對一個男性彭彭,滿腔遠大藍圖、名牌大學、國際野心、世界上流社會、階級認知……
講真,我真係頂唔緊,作為朋友就話可以用〔人各有志〕帶過就算,作為老師,未來半年要受盡荼毒,跟著他的步調去看世界,去看中東……唉~我唔想囉!
我必須要講,並不是看不起那樣的鴻圖大志,也沒有鄙視嫌棄或視之銅臭俗氣,人活著,誰不靠金錢?我只是不想加入爭名逐利的權勢圈子,即使只是師生關係,都令我覺得噁心,嗯,上學期的賤老師正是其中一員,既勢利又熱愛評擊別人與先人,零風範。

我自己也會將人分級,但唔係用學識、智慧、金錢、外表等等去分,係用特性去分:呢個唔係人,呢個係好人,呢個係惡人,呢個係壞人,呢個係強人,呢個係可憐人,呢個係超人,呢個係人板,呢個係路人,呢個係……
很煩瑣的分級,因為人是很多變的啊,以上其實都不是重點,總的而言,大家都只有一個標準:在乎與否。

我不想理別人的準則生成點,同時不準備讓任何人打擾我的信念,即使他只是試圖把他的價值潛移默化到我身上,我也不能忍受。
所以,呢堂課,主打是為了老師而退的。

第三堂是國際禮儀,老師份人我唔係好知,因為我連一堂都企唔住,yea~冇位坐呢!呢個係我走堂的原因~~~咁多人……證明呢堂好好過?嗯……要再考慮看看要不要退。

今日最後一堂:高階倫理學。
老師算ok啦~不會沒有風範,只是外表有點……無言?呵呵~不算重點。
程度比想像的高很多,而且…應該會很重,退掉比較好?@_@嗯……定係又挑戰自己?嗯……我需要再考慮……

今日食左好多野,放學後仲夾硬睇完神之霞呢~然後買滷味回來睇卡通,成3點先訓~呵~明天放假呀嘛!

0 留言:

發佈留言

留個言吧~