2007年2月19日星期一

水從天降

激親!! 去完光華發現未開已經不爽了...正想說訓覺....才躺下兩分鐘個天花就好似開水喉咁狂流水落枕頭邊...差10CM就淋到我個頭架啦!

我頭兩秒仲以為發夢,但係彈到面上的水凍親我,嚇到彈起!

=_=同一個位置!不過十秒左右佢就變成滴水,滴左十幾分鐘就冇啦~不幸中的大幸。

不過我幾乎即時上學校個BBS寫求救文...那邊比較快呀嘛!

然後見五更上網,就同佢匯報一下網拍的狀況,傾下書展的收獲,順便訴訴苦,噢,五更話:
水為財嘛!水從天降,是好兆頭啦!
我能說什麼?新年流流,當然係接受一下好意頭的貴言啦!希望係真架啦~~

2 則留言:

  1. 對呀~水為財嘛!!!

    回覆刪除
  2. 嘩~~ 係欣子啊~~ (大心)
    ^_^ 希望啦~~我都想過一個肥年啦~~~

    回覆刪除

留個言吧~