2007年2月12日星期一

沒有上司的辦公室

咁又訓到中午2點幾...囧...唔得...已經好窮...一定要起身返工...

3點到辦公室...@__@一個上司(學姐)都唔係度!!傻眼....不過也沒差...我負責的文獻沒有上司在也可以繼續進行的啦~~~

不過辦公室咁靜唔多慣...然後又好多人出出入入搵學姐...最後我撐到5點半就閃人啦....然後借埋花漾人生第3集!!!哈哈哈哈~~呢本漫畫實在太絕啦!我實在唔應該為左西洋橘子洋果店而歧視佢~好在我最後有借到黎睇,唔係真係損失啦~~

正考慮要唔要買呢?一本120NT...青文出版...嗯.....唔知暑假個漫畫節我仲係唔係台灣呢??

0 留言:

發佈留言

留個言吧~