2007年2月10日星期六

混亂的一天

作息又大混亂起來了!!

天光5點幾6點先瞓...瞓到9點就有人敲門...神志不清的開門...原來係之前整天光滴水的人...佢地要入黎睇下依架的情況...
好似話我呢邊d水過左對面方...呵呵...心裡暗爽...但係好眼瞓...就一聲哦...就冇講咩啦...
佢地睇完就走人

我就鎖門繼續瞓...囧...好鬼嘈囉....大裝修的聲音...嗯...一直響響響....到4點先走...我5點幾就餓醒...醒左就去搵野食...順便還書借書...然後食飯睇片...之後乾衫執衫...執完衫..唔知點解又瞓著左...

再起身就12點幾啦....繼續1點果陣five hi我msn...傾左一陣...就去7仔買...晚餐??然後就一邊睇卡通囉!

睇完就黎打日記...所以依架係11號的凌晨3點35...不過我想放返係10號果度...就改左個時間囉!

0 留言:

發佈留言

留個言吧~