2007年3月2日星期五

晴朗的初夏?

明明先3月2...就熱成咁....春天死左去邊?@_@?

今日約左達少食午餐,=_=激心!點可以咁樣講野架!?當場差d連飯都唔想食完就走人唔理佢!嗯,差d啦~冇咁做到,可見,我真係成長不少。(一點小安慰~)

食完飯就返課拿文件,準備見完羊仔細佬就去小南門......天啊!!羊仔欠扁!一張紙的信!?@_@傻眼!要生氣了哦!

去到小南門,個職員竟然無視我張證濕過水之後的化開,連人樣(張相)都透左字色,佢都唔理,照給印寫日期收錢就算數~=口=!咁都得?唉~算啦~政府部門,都係唔理佢啦!

然後唔想坐捷運,就去左等巴士,等左二十分鐘都冇一架岩坐,加天氣不錯,就行去下一站,沿路人不多,而且路邊的石牆竟然有黑衣人……守著?@_@?唔知係咩野重要建築物呢?我路過佢地都bea我....

驚嚇的是小南門捷運站行去中正紀念堂捷運站,只需要十分鐘!!然後坐236去左公館,所以決定唔返四點堂,於是以後的四五六日都係假期啦~嘩哈哈~週休四日。

又去行茉莉,冇新驚喜,又唔想冇收獲,就去買左件薄薄的長裇衫,之前盈妹買比我的兩件都比我著到殘晒,係時候買新的啦~加上我又真係成日著。

然後返政大,到步之後,=口=竟然訓左??唔知點解睡意來襲,一覺醒來已經八點幾,就去搵野食囉!送我係公館買的青蘋果酒……這東西只有全家在賣,7仔同內衣褲都見唔到,政大冇全家嘛!咪唯有係公館托返黎囉!

送酒,加上已經八點幾,於是買左燒雞翼~(我自細中意食XDD)再加一些滷味,豐盛的晚餐就咁完成,然後又睇卡通同子華囉!呵呵~咁又一日。

【唉~其實午餐時真係唔開心架!所以,更加需要搵野令自己散下心,例如行下街,買下野,飲下酒,睇下子華……】

0 留言:

發佈留言

留個言吧~