2007年3月6日星期二

大風大雨的大寒天

好鬼凍啊!除左冬眠,我真係咩都唔想做啊>__<

今日起身起得超級痛苦,然後去左返工,然後返房食野,唉,我一凍就會好易餓架啦~((咁一餓就會搵野食……))

食完就去返學,國際禮儀都係唔退啦~學分唔夠啊!加上,好多人加簽,即係好好過啦?嗯……上完之後就死去光華去攞相機,尋日定前日收到SMS話整好啦喎!無報價都唔知洗唔洗錢,以防萬一都係去下匯豐銀行睇下有冇奇蹟先啦~

結果?當然冇咁多奇蹟啦~整得返好部機已經夠奇架啦~呵~好在唔洗收錢,唔係我就要押住部機係佢度,等我有錢先去攞得~

好窮啊~~~快D出糧比我啦~~~  >"< 回到政大買個炒飯做晚餐,得返一百幾,食埋聽日就唔知點算??唉~~~~~

0 留言:

發佈留言

留個言吧~