2007年3月5日星期一

選課風波……

好煩>_<

唔修黑格爾啦!咁多英文,又抄唔到筆記,又冇指定參考書,唉~退掉了!

然後係海德格,其實還不錯啦~只係今日真係凍得滯,而我睇少左山上的水氣,嗚,太凍啦~我越坐越凍,想訓都訓唔到@@"

然後,落堂先發現身邊是祖儀,佢比個人學士照我先發現,真糟~噢,學士照唔太糟,只係個口紅太明顯了吧?唉~真係有少少認唔到自己添~唔怪得祖儀比我果陣咁猶疑啦~

講返選課,真係好煩,首先係如果我退埋最後兩科唔想修的課就會唔夠學分,而減修申請已經過左,咁退定唔退?退就要再搵課去加……仲煩!
唔退的話……我又冇返到第一堂,都煩!

總之就係煩啦!煩啦煩啦煩啦煩到我不能呼吸……

0 留言:

發佈留言

留個言吧~