2007年3月28日星期三

期中考第一場

才上一個月的課就考期中考,老師教授的速度實在令我佩服……
但題目未免太狠啦>_<不止我覺得狠,大家見到助教係黑板寫完第一題題目就靠聲四起,呃,主打都係男生係度靠黎靠去啦,女生小數驚嘆,我就嗄左一聲=_=

一,請說明日本、美國和中華民國對釣魚台的主張。
想死~~~我完全唔記得美國有主張,淨係答到日本,民國都冇乜信心可言,唉~~~心酸~誰叫我沒有把第九章全數看完?
唉~這次分數看來不太好看了~

二,名詞解釋!=口=未免太簡單啦,我因為上面果題答唔到太多,呢部份想寫多幾行,點知冇計,老師應該係比我地拉分的啦~難易度相差咁多~~

唉~考完先至兩點半,返宿舍路上覺得條腰越黎越痛,睇怕經痛終於發作了,路上見到另一班的高爾夫人係操場上緊堂……決定了!今日就以生理痛請假啦~_~唔想返學啊!

聽朝又要返兩次登山,冇晒心機……然後返到房,玩左陣填顏色就上網,打呢篇野,嗯,23號到27號呢5日的日記仲未補....@_@唔知幾時先補上??

0 留言:

發佈留言

留個言吧~