2007年3月14日星期三

國際法感受很深....

寫之前都要講句:亭亭部腦讓我囧了!搞左幾個鐘!囧rz...how can it be that? 我的楣運影響? 唉~唔理....總算ok左重點就由佢啦~~~

and今日流程:
起身→午餐→返學→俄國史:凱撒琳二世→國際法→高爾夫球→買手套→返房→同亭亭晚餐→搞佢部腦→返房→收唔到打工的回信(mail)→沖涼→寫blog

國際法的感受很深...幾乎每個標題都想寫一篇文章>_<人類真係好貪婪呢!
但我聽日返早,要加簽體育,下次再寫啦!

至於凱撒琳大帝,其實之前已經睇過她的生平,所以聽得好很不陌生囉!呵~可憐的是彼得三世,之前覺得佢抵死,今日聽老師咁講,佢都有可憐之處呢!唉~

高爾夫球今日主打係器具介紹,噢!好輕型的球桿啊~當時覺得,如果我可以變成有錢人都唔錯,可以光明正大地玩高爾夫呢!
之前已經幾中意架啦~唯獨係球桿太重,令我卻步,今日拎到果枝好輕呢~(大心!)

0 留言:

發佈留言

留個言吧~