2007年3月17日星期六

失算

尋日本來打算今日用黎訓覺休息~ 洗洗衫~ 搞搞課表~ 然後打返幾篇一直想打又未打的Blog文章....
結果嘛...
  一整個就係失算啊!!

今朝新店圖書館果邊打黎,叫我今日過去,果陣十點,我打算比自己訓多一個鐘,十一點起身,十二點再過去啦~
唉~
但係真係太累啦~根本起唔到,十二點前send左個sms比佢話佢知我要一點先到...

然後就掙扎起身,然後就出門買個包,食住等車,但係等到我想殺人,原來今日政大有考試,成條路塞到傻!唯有再打個電話同對方講我要再遲d先到啦~

兩點幾去到,傾左一陣就寫填履歷表同埋傾班表,feel到佢地真係好缺人呢!傻眼~班表幾乎占走所有空堂!!! 囧!??
但我未有心力去同佢講數,同埋工讀金都低左,得返85NT....唉~ 世道艱難呢~~

做到六點先放工,悠遊卡冇乜錢行去存錢就錯過一班綠1……等到我返到政大坐係房度已經就黎8點啦!唉~仲要洗衫&洗頭呢!

夜D,大俠同欣子都主動HI我MSN呢~ 呵~ 真好~ 比較不好的是:返得3小時就開始想著……明天唔返工得唔得啊?>_<

0 留言:

發佈留言

留個言吧~