2007年3月29日星期四

登山後沖個涼

真係好爽架呢!呵呵~然後開埋冷氣,天啊~這個世界果然仍未太差呢!XDDDD哈哈哈~~~

頭先上堂遇到仍在自閉的安琪...原來佢修左1,2節...唔怪得第一堂之後就唔見佢啦~~~呃...問佢做咩唔搵five...佢話今期玩緊自閉...呃...咁好啦...所以我也不吵她囉....就自個發呆...累了就坐著等老師

老師來了...就帶上handphone聽mp3行山....鬼死咁熱...又成身汗啦~~
今次條路又唔一樣...睇黎遲到真係冇可能追得到老師呢....

行完點完名之後打比five問佢點...順便話佢知我竟然遇到安琪...邊傾邊回頭問安琪要唔要同five講兩句...佢搖頭...我也就跟five說算了......汗顏....然後話佢要返房沖涼...

沖涼洗頭之後正要食個早餐時...決定都係開開冷氣吧!太熱了~然後,呵,five就出現了!
她想下載卡丁車,要我陪她玩~我就邊擦頭髮邊聊天~後來電腦不乖,我重開機時,five找了本小說就看了起來~哈!

咁佢睇小說,我考卡丁車牌,然後佢幫我過關,我又去睇小說,搞搞下,咁就兩點幾啦!
結果佢見唔成助教,我地去左唱k,唱左4小時,4百幾,N首歌,幾乎是一年份的歌的都唱完了!累呢~呵~也很飽,吃了兩碗飯,四碗雞湯,N杯柚子茶,兩杯熱朱古力奶,五小件蛋糕仔……哈哈哈~~~

然後,我地出左西門,我買了四對襪仔,FIVE就大收獲~~我地晚餐食爭鮮,好飽,呵,FIVE請XD

0 留言:

發佈留言

留個言吧~