2007年4月9日星期一

繼續凍 繼續窮

到底仲要凍到幾時?? 到底仲要窮到幾時?? 唉!

最後都係兩點先起身,然後趕返學,買左m記麥香魚包當午餐。上堂上到樣好驚嚇的事,老師講到國會財政權,竟然講起今屆財政總預算仲訓係立法院未審orz我的公費啊!
@_@想死……

然後還書,圖書館改道還真煩,然後上山又上堂,嗯,海德格果然唔係我杯茶,是旦啦~

上完就死去匯豐銀行,嗯,又死得,仲未出,晒車錢,唉~冇心機,點知,呵,終於比我等到老媽自動浦頭啦,佢又打比我啦~咁唔打劫佢實在太對佢唔住啦~
不過照例,佢又話窮,我又心軟,所以…手下留情,負債都係要遲d先還得,各位債主別太心急,要知道我更心急!>_<

明天的國際禮儀冇做報告@_@想點?

0 留言:

發佈留言

留個言吧~