2007年4月18日星期三

俄國史期中考

搞到朝早8點半先搞掂題庫,然後……都係決定休息一下比較好,就上左床,然後十二點先起身,返學自然就遲到囉!好啦~其實係遲左入考場,好在我唔係最遲的那個~~~【謎之聲:你這樣叫五十步笑百步=_=有什麼好炫耀的?】

溫習搵答案的過程,其係好感慨,係俄國做女王真係幸福,唉~其實係歐洲做女王真係爽過係中國好多呢!嗯,又正因為冇咁爽,都仲做到帝皇之王,阿武則天都確係勁架!
不過唔及俄國的凱撒琳二世,文功唔多,但武略方面堪稱俄國史上三位大帝之一呢!
而身為父系社會最爽的狀況係婚姻不美滿之後,她找到慰藉心靈的情夫,而且一個又一個,他們甚至助她登上王位呢!而她明明只是他鄉嫁到俄國的小國公主~~
登至最高位,篡去丈夫的過程當然不簡單,她本身也不是弱女子,才能承受那麼大的榮顯!

唉~~~~於是讀到一半都忍唔住為佢寫左篇野係風世界添XD

今日凍左……=口=世界要滅亡了嗎?考完試就決定殺返房加外套,路上買了午餐返房食,食完先返國際法~下半堂真係撐唔到,睡了~

然後,今日係第一日去練習場,同大二果個高爾夫球場一樣呢!好在有帶mp3...但...囧...又用爛一個headphone啦!想點呀?

好累,未放學就收手了,返到政大之後,太凍,落車就以龜縮法收起手、縮住膊、牙齒振振的殺返房,路上先遇上又話我目中無人的達達,講左句好耐冇見,我就話今日好凍,佢話佢著左好多,我見佢有d唔知想講咩咁,就話你就好啦,我著得太少啦~
講完佢就放我走啦,太凍,我思考不良,就說句byebye就走人,去丁七仔前醒起尋日係白能洞留左書就死去羅,點知一過左七仔就遇到黃X熊=口=點解要咁對我?

入到書店,我睇下明天的入書單,點知佢竟然申個死人頭埋黎要睇埋一份,Damm!個位咁細,佢個頭未免太近了啦!我神經反射咁半秒內講:嘩~你個頭唔洗申咁埋呀下?
就閃開,>_<但係位置唔夠,我撞親d櫃,咁點都好過同佢個頭撞埋ge...不幸中的大幸??咁會唔會太……誠實?? 但係呢度係我ge日記耶!我又冇爆全名……

攞左預約書我就極速離開書店,佢都仲要跟住,咁咪講幾句囉~應酬話總要習慣一下的……但係!囧!都唔洗講到〔手牽手畢業〕架?好熟嗎?嚇得我……笑容都僵晒~除左係咁話唔好,最後都只係應到個〔怕生〕做理由而已orz...
他贏了!咁都得……

然後9點丟垃圾後就去買晚餐,食完就睇嚦咕嚦咕對對碰……
子華好可愛呢!>////<(羞)

0 留言:

發佈留言

留個言吧~