2007年4月30日星期一

被雨雲追趕的無奈

凌晨5點幾趕完成份簡體小說比人,然後就訓到中午十二點半,呵,繼續糜爛~

今天回台北了~ 起來就看到陽光比昨天更光……走出室外,SHIT!藍天白雲!比第一天來的時候更美了~這個校園,也因為星期一的關係多了些人氣了呢!
可惜,我要走了~~唉~~~

同五更一齊係果條志學街解決午餐,就去志學站等火車,兩點的車,兩點二十分先開,唉~發呆之外就係咁影相,但我仲未SEND入電腦……再過一陣子先分享吧~~~

其實花蓮也不是完全晴天啦~很大的天空,看得到另一邊的黑雲很沉重呢!所謂的【道是無晴卻有晴】吧!
五更話我走,佢就天晴,我話舊雨雲可能早我一步出發去台北了……囧!洗唔洗咁癡身呀?SHIT!

果然,返到台北,一整個就係風雨中,梅雨季果然反撲了……
係台北車站迷路了,做左同五更當年一樣的笨事,去左另一邊的捷運入口,1跟2號那邊是不通另一邊的,唉~~果然係新手呀下!

然後係站前地下街的佳佳唱片買了Eason的國語碟,決定要去睇他的小型演唱會了~難得係小型,又唔貴,仲要係室內,就去啦~雖然要換票,有點煩,但係,都叫做中意佢ge~~
返到政大,已經8點半啦~唉~雨一直下,是想怎樣?討厭!

本來坐車發呆的時候,好想買五更好迷的果部NDS遊戲機架!但係深夜收到五號仔的MSN~呵呵~決定唔買啦~慳返D錢,返去整靚間屋仔啦~難得佢自動現身做我室友XDDDD
呵呵~
好期待啦~~~ 於是就乖乖的做報告,頭先做完報告寄左之後,去左叮大人的BLOG...唔知發咩神經留左個好長篇大論的留言...然後見到個留言咁長...冇理由自己個日記反而留空架嘛??
就黎左寫日記囉~~
而Right Now已經係5月1日的清晨5點24分啦~~~ =_=4點到6點果堂又想走堂添~~~反正報告都做完...睇下有冇人肯幫我交先~~~

0 留言:

發佈留言

留個言吧~