2007年4月13日星期五

黑色星期五

所以?? 沒什麼....都係訓飽先起到身....明明室友比我夜訓....但早已走人了呢~~~~

返3點的工....放6點.....然後去中華交電話費...點知佢原來閂5點半ORZ...
然後就走回頭...去[殺人魔王]買晚餐....再去租書書...

跟住就係上網DOWN四月新番...仲有更新的...好癲....OVER二十部啦下???
食飽飽就打BLOG...終於完成于晴的圖文並茂版本~~呵~~~

最最最開心的是!!于大有去我的風世界留言呢!!好開心好開心~~佢連我8月會離開台灣都記得呢!!呵呵~~~佢個留言令我想寫比佢話佢知點解我會咁飄搖添~~~但係……嗯,一定會唔小心變成千字文,咁可能又打到天光架啦~所以~都係算了~遲D有空再來吧!

凌晨時玩左兩個鐘的卡丁車、然後同五更傾左陣,睇左幾本漫畫,成五點先訓……囧!真糜爛……

0 留言:

發佈留言

留個言吧~