2007年4月14日星期六

出糧囉!

因為太……〔早〕訓的關係,當圖書館那邊打比我,我都唔知自己答左d咩,到起身先確認,不過都應該係出糧的事吧?
起身之後先發現之前學姐叫我代還的跨校借書證仲未還呢!

換好衫就先去還漫畫,嚇然發現唔記得帶悠遊卡,又行返上五樓,順便放低件外套,今日天陰,但係都唔太凍,就唔帶囉!
然後去圖書館,還完發現,囧!所有圖書館的書都過期了,是4月12號的~幸好遇上星期六日,可以再拖個一兩日……

出圖書館就去買野飲,搭車去新店囉!收到糧之後就掙扎,要唔要去夜市買鞋呢?我d鞋都爛得差唔多,係時候要換架啦~但係……得自己一個,而且,其實仲係嚴重負債中……

去到巴士站,見第一架車係去台大的就上左車啦~去公館碰碰運氣吧~有就買囉!結果……冇岩的,就去左茉莉,亦係零收獲,中間去藍家割包食左一餐,仲去埋政大書城,因為想去果間雜貨野度買去味大師的補充包,順路嘛~

走之前又順便利左誠品,嗯,買左盒18元的<18啦>的卡卡……就唔知點解入左爭鮮!囧?一個人食左六碟,就返政大啦~咁都飽啦~就冇買晚餐了~
返房上網down野,因為尋晚五更話要新番,佢個bt不乖呢!可是……囧?完全唔見佢online耶!玩野?

跟住睇埋果幾本漫畫小說,十一點幾去還書,順便買個冬粉墊底,食完&又睇完一集卡通,five就連同幾個學長hi我啦~ 傾到頭先就快3點先收手....

yea~ 咁又3點...orz....真糟

2 則留言:

  1. 哈哈 我笑了
    見到我個名的時候
    想妳呢 小風
    好想陪妳行街 聊天.......
    又或者是想找妳陪我吧??
    太愛熱鬧了 不習慣沒有了妳
    ^^

    回覆刪除
  2. five, 你又忘了留下名字了啦XDDDD

    你陪我定我陪你又有什麼所謂??
    我們都喜歡在一起才是重點嘛>////>(羞)

    PS:見到你的留言我也很開心呢~ 好久沒人留言了~ ^_^

    回覆刪除

留個言吧~