2007年4月15日星期日

持續零建樹

真的沒什麼心機呢~~~ 但係總算洗左衫衫,洗完仲要摺好呢!

乾衣之前去左圖書館還書,竟然有漏網之書,都係帶漏左兩本,唉~失敗!然後就去買早午餐,咁就已經五點了……

對了~尋晚發左好多夢,寫唔寫低好呢??唉~都不是開心的夢……

跟住五更Hi我....=口=佢收完卡通就問我rar點合併...是badongo程式我開頭竟然以為係bingo =口=傻眼....枉我地仲溝通得到orz...

搞左一大輪,先至搞掂,原來係百鬼夜行抄的漫畫,唔怪得佢咁想要啦~於是我搵左一堆教學,總算學成之後,個程式就出現【1 Error: unknown error】...唔比我再用添....係我黑定係五更lucky呢??嗯...謎。無解

跟住就去洗頭,呢個頭都係時候洗一洗了,五更同洗頭中間就係我執房但室友訓左的時間囉!
然後five msn hi我,但係因為室友訓左,猜得傾計呢~

再跟住又係度搞嘩嘩嘩的上傳,2002年的檔案仲有人求檔……三姑的魅力真可怕\( ̄▽ ̄)/哈哈

12點又趕住滷味收檔之前去買宵夜~ 同步睇卡通,今期真係好多新卡通,但係!囧!未免太多太多巨大機械人了吧?五更話佢中意……我無力~唉~~~

然後就搞blog,風世界加貼紙,純日記換底圖,同埋又改圖,這個動作最無奈,但係唔改我又唔甘心上放網~
yea~ 咁又三點~ 明天明明返2點而且兩堂啊! 囧! 真糟....

0 留言:

發佈留言

留個言吧~