2007年4月23日星期一

最後的期中考

考完了~~~ 然後就剩下最後的期中考了!三個星期後就係暑修登記了~就快又覺得慢長,說慢也慢慢的過去了~日子啊!就是這樣子。

尋晚冇瞓,唔知咩事,就係冇瞓,七點幾睇左一次D筆記,就瞓左,1點幾起身,睇多兩眼,就出門去也~因為已經遲到就冇買野食,考完再食囉!

考題不太難,隨便亂吹,誰叫這科是國會春秋?唉~我也不想修的啊!鬼叫減修學分的申請提早結束?唉~~~

SHIT!又落雨,未起身就聽到佢落去,結果應該有凍親,因為一返到房就昏迷了=口=?我考完先發現自己唔記得帶銀包,連提款都唔得,唯有死返房啦~本來想食完野先瞓架!點知,嗯,失去意識都冇辦法~

咁就8點幾,起身去搵綺行,將債務從五位數迫降到四位數先,本來唔洗急架,但係我瞓過左辦公室的時間,要聽日先可以還中心果筆,咪還左比佢先囉!唉~五位數的債台實在是有壓力啊!

還完就去轉帳,是好多年前發現的熾天使書城,想不到,事隔咁多年,我最後都係入左會。
然後就去買今日的第一餐,考完試就對自己好D囉!今日食滇味廚房,加薯條同炸雞翼~呵呵~好豐碩的一餐,好飽~

食完就傾左陣MSN然後就玩左一盤半的大富翁=_=有半盤比系統斷左我線,冇計~唉唉唉~然後就繼續沉迷於貼圖……囧?那個網站仲推出類似BLOG的空間呢!傻眼~不過可以一次睇晒我貼的帖都唔錯~呵呵~大家有空可以去看看http://www.ani-comic.info/forum/space.php?uid=5236

0 留言:

發佈留言

留個言吧~