2007年1月3日星期三

考完俄國史

  尋晚讀到傻傻地.....
  15題問答做左12題....沒錯....做不出來的3題之中他出了兩題!!! >_<

  未免太討厭了啦!50%就這樣沒了……幸好我的期中考考得很不錯,應該夠我拉分,唔係就真係仆直啦!!

  唔係我唔想做完15題……是太遲開始做,又太沉迷細節小故事,時間就唔夠用囉!已經溫到六點先訓架啦~本來妄想十一點起到身就可以睇多一個鐘,well~ 叫得妄想就知失敗的機率勁高啦!!
    當然咪就失敗左囉!!

  仲要遲左入教室...佢搬左過隔離添!! 應該係考試的人太多,平時上堂用的座位唔夠用吧?我遲到入去已經唔多空位了,我之後都仲有人入黎啊!超~~多人。

0 留言:

發佈留言

留個言吧~