2007年1月14日星期日

又買書....

雖然今日終於起到身...但係追唔到銀莎...它跟亭亭返左澳門啦~~嗚嗚~~

於是改去公館茉莉,嗯,於是,就又買書囉~ 
其中一本激到我另起文章專題講心情...一整個就係想喊

  午餐食麥當勞的魚柳包、雞塊,晚餐食牛肉湯餃……嗯,正在考慮要唔要食宵夜………
  咁中間我做左D咩呢?呵,咪就搞 My Tube Saving Blog囉!搞搞下,咁又一日,唉~
  不過由於咁,果邊已經新增到99篇,咁就超過一百個Video的連結架啦~~
  今日主打都係搞緊王菲,她的fans多呀嘛!我搵子華,搵黎搵去,都係得果62個結果,當中仲要有好幾個係唔知乜人係度扮子華=口=你都咪話唔激心呀!

  然後,呵呵,我發現我又愛上王菲了,是不一樣的感情,之前從來唔知佢可以可愛成咁呢!嗯,之前都係睇佢做的音樂表演或者電影,幾乎冇睇過她的個人訪問同電視活動,呵呵,真的很可愛呢~

0 留言:

發佈留言

留個言吧~