2007年1月25日星期四

陽光很好

10點鐘就跟老師面談完...嗯....結論是明天補考....呵呵...老師真的太太太太好人啦~~~

今天天晴,陽光很好,營繕組的人跟廠商人員都來了,嗯,沒有結論,因為他們說並沒看到水池,懷疑是水管爆裂……囧!?
想點呀!?

2 則留言:

  1. 之前我屋企浴室亦有水患困擾,結果工程拖左好耐,我亦覺得好煩,俾錢整都係得咁ge服務,但冇辦法,我自己唔識整。

    可唔可以同佢地講換房,天氣咁凍,我諗學校唔會置之不理GE。

    回覆刪除
  2. 噢...營繕組就係學校的人啦...因為我室友未返黎訓...所以我可以訓住佢張床先...
    咁佢滴水淨係滴我張床...唔係太大範圍啦...如果換房會好大規模...嗯...我太多野了...orz

    回覆刪除

留個言吧~