2007年1月8日星期一

奇怪的同學

就稱呼為同學C好了~

氣憤!!

=_=唔明!
     .點解佢可以一邊拒絕你又一邊要求你?
     .點解佢可以一邊呻自己幾作業有幾多但又唔理你感冒定係病?
     .點解佢可以係咁比面色人地睇又唔忍得人地唔講野?
果然,世上係好多人唔可以理解的。

我終於知道點解要宣揚施恩莫望報啦……因為會激心死,咁就真係唔抵啦!
=________=我冇撻到我過去幫過佢幾多野,只係心底一寒再寒,哈,我幫人唔係一定要有代價,但係都唔係話問佢借個筆記黎影印都要咁悔氣?

這是態度的問題,唔借唔係唔得,只係可以拒絕得好睇少少,佢激親我架啦佢!
當佢要人幫果陣,就一臉無辜,你唔幫係你賤格!
哼!
真係幫佢先係賤格啦我!作賤自己啦我!幫佢咁多次,都唔係次次有句多謝,兩隻字好多時真係好表面,但係佢連表面野都唔肯做,又點會有更深入少少的呢?

呢位同學,以我的朋友自居,結果,純粹利用我就有份,一次又一次的強勢拒絕以及要求,我傻眼到一個境地了……
非常慶幸當時堅持唔同佢同房。_。

自私成性的人,唉,仲要自為天下人負佢,多麼可怕的生物,還是少接觸為妙……
呵呵~
這樣下去就更形孤單了,也不錯,別委屈自己去被迫委屈別人了啦~~~

0 留言:

發佈留言

留個言吧~