2007年1月18日星期四

室友的來電

  今日補眠時收到電話,是我的新室友,她問我可不可以星期六搬進來……嗯,今天才星期四,應該可以來得及吧?就答案她了,然後繼續眠,到八點才起身……
  本來以為有一整個寒假去收執的東西突然要在兩天內完成,呵,還夠刺激,而且,明天是星期五了,神義論的報告仲未寫,嗯,等陣寫完先執野吧!

  想不到今晚狀態大勇,晚餐之前就寫好八成啦!GOOD!
  晚餐又係滷味,因為我等埋垃圾車來先去買呀,都冇咩選擇啦!返宿舍的路上退到安安,噢!佢去搵安琪!>_<我馬上抱怨她都不來找我,然後她說等陣會上來探望我呢!哈哈哈~

  岩岩食完冇耐,安安就出現啦!YEAH!有人可以比我講野啦!=_=是的,這兩三天都冇乜機會講野,真糟……
  講講下,竟然就快1點啦!噢!NO!!!!我不是故意的,可是,原來我睇完子華之後一直冇同安安講過我的子華之旅呀嘛!咁可以講好耐架!而其實我根本未講夠>V<
  不過安安仲未沖涼,同埋真係夜啦~就送佢返去囉!(咁又一日)

0 留言:

發佈留言

留個言吧~