2007年1月20日星期六

死得!睡意又黎……

@_@終於清空了室友的位置……累癱了……至於我的位置.....一整個就是倉庫雜物處。_。
  清完之後睇左一本小說,噢,寫得不錯,人物構成得很得我心:《桃花錯》。配角們很得我心,尤其白離蝶,好期待去看她的故事呢!呵呵~至於衣嫿淨的護短心態更讓我爽至心坎深處!
  睇完之後,再執一陣,就買午餐,食完同five傾左一陣msn...就來寫這一篇...因為...啊~~~好想瞓!但係張床根本冇位可以瞓.........點死.....................

2 則留言:

  1. 哈哈~好updated喎妳的網誌
    咁妳今晚訓覺點算呀???
    菲比仲未覆我電話咋......

    Five

    回覆刪除
  2. 哈哈~因為呢一邊係網路依賴症的產物呀嘛!係新d架啦~

    我寫完呢篇野冇耐就瞓左啦~~點算?
    >__<咪就繼續日夜顛倒囉~唉~

    回覆刪除

留個言吧~