2007年1月21日星期日

日夜顛倒...

結果,室友仲未搬入黎~~(小鬆一口氣,實在太亂了~)

  尋日下午將床上的亂衣掃左九成入衣櫃,然後收到卡馬拉個電話,佢要幫灝宬拎成績表交比叮噹大人~~交接之後,我就決定向睡意低頭,陣亡之前打比羊仔細佬話佢知我要瞓,叫佢就黎到就要先打一個電話比我,叫醒我!

  羊仔細佬打比我果陣已經十一點幾啦!咁又瞓左五個幾鐘,噢,企鵝hi我呢~~wooo~~原來企鵝都有係blogger開戶呢!佢問我個標籤雲點整,呵呵,呢個小功能果然令人著迷呢!我先落樓交左d信d書比羊弟之後,順便買埋唔知邊餐的滷味先上黎,然後就去搵之前個教學blog...因為我冇另外save到個語法嘛~~
  夜d之後,我試下係風世界果邊整標籤雲,結果果然一d都唔襯=口=因為數字跨得太多,大小點教都唔好睇,唉,算啦,放棄啦,點知!我終於奶野啦!shit!
  囧rz...
  我竟然唔記得先save就去改html...一整個就是死蠢...之所以咁後悔的另一個原因係我竟然用左[把迷你裝置回復到預設]....蠢到一個極至。_。無言了!!!
  然後,咁就六點,又天光了,唔想執衫,同埋都係有d累...去再補眠一下好了~~~

0 留言:

發佈留言

留個言吧~